1. Haberler
  2. Genel
  3. ALAPLI UZATMALARDA MAĞLUP OLDU

ALAPLI UZATMALARDA MAĞLUP OLDU

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala
Alaplı Belediyespor 90+5’te gelen golle Ortacıspor’a 3-2 mağlup oldu.
Maçın uzatma dakikalarına kadar kora kor mücadele veren Alaplı Belediyespor 2-2 devam eden maçın son dakikalarında yediği golle 3-2 geriye düşerek, 2 puandan oldu.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.