Alaplı ilçesinde Yeni Devlet Hastanesi, bu sabah itibariyle faaliyete başlarken, hastanede özellikle sarı, mavi ve kırmızı bölümlü modern acil bölümüyle büyük beğeni aldı.
2020 yılında yapımına başlanan Alaplı Devlet Hastanesi’nin yapımı, geçtiğimiz aylarda tamamlanmıştı. İlk olarak idare binası hizmetine başlayan hastane, bu sabah itibariyle tamamen faaliyete girdi. Hastanede acil bölümü ve poliklinik alanlarının genişliği büyük beğeni topladı.
50 yatak, 15 poliklinik, olarak planlanan hastane modern görüntüsü geniş otoparkları ile dikkati çekiyor.
