1. Haberler
  2. Genel
  3. ALAPLI’DA YENİ DEVLET HASTANESİNDE BUGÜN İLK MESAİ.

ALAPLI’DA YENİ DEVLET HASTANESİNDE BUGÜN İLK MESAİ.

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala
Alaplı ilçesinde Yeni Devlet Hastanesi, bu sabah itibariyle faaliyete başlarken, hastanede özellikle sarı, mavi ve kırmızı bölümlü modern acil bölümüyle büyük beğeni aldı.
2020 yılında yapımına başlanan Alaplı Devlet Hastanesi’nin yapımı, geçtiğimiz aylarda tamamlanmıştı. İlk olarak idare binası hizmetine başlayan hastane, bu sabah itibariyle tamamen faaliyete girdi. Hastanede acil bölümü ve poliklinik alanlarının genişliği büyük beğeni topladı.
50 yatak, 15 poliklinik, olarak planlanan hastane modern görüntüsü geniş otoparkları ile dikkati çekiyor.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.