Alaplı Din Görevlileri Yardımlaşma Derneği Başkanı Mustafa Öztürk bin kişilik aşure dağıtacaklarını söyledi.
Özturk yarın Cuma namazından sonra Alaplı merkez camii önünde programa herkesi davet ederek şunları söyledi:
“Paylaşmanın, birliğin ve bereketin simgesi olan Aşure Günü’nün manevi iklimini birlikte yaşamak, bu güzel geleneğimizi sürdürerek kardeşliğimizi pekiştirmek amacıyla düzenlediğimiz Aşure Programı’na teşrifleriniz bizleri onurlandıracaktır.
Alaplı Din Görevlileri Yardımlaşma Derneği olarak, hazırladığımız ikramları sizlerle paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu anlamlı günde, dualarda buluşmak ve lokmamızı bölüşmek üzere tüm halkımızı bekliyoruz.”
