1. Haberler
  2. Genel
  3. İYİ DİLEKLER PAYLAŞILDI

İYİ DİLEKLER PAYLAŞILDI

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları (ERDEMİR) Genel Müdürü Şaban Yazıcı, Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin’i makamında ziyaret etti.

Başkan Tekin, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek Yazıcı’ya yeni görevinde başarılar diledi.

Görüşmede karşılıklı iyi dilekler paylaşıldı.

 

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.