1. Haberler
  2. Gündem
  3. Kandilli’de Yeni Bağlantı Yolu Hizmete Açıldı

Kandilli’de Yeni Bağlantı Yolu Hizmete Açıldı

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kandilli Belediyesi, Gökçeler Mahallesi ile Üçköy arasında ulaşımı sağlayacak olan yeni bağlantı yolunu hizmete açtı.

Kandilli Belediye Başkanı Osman Çakmakoğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Gökçeler Mahallesi ile Üçköy arasında ulaşımı sağlayacak olan bağlantı yolu hizmete açılmıştır.”

Yeni yol sayesinde bölgede ulaşım daha kolay ve güvenli hale gelirken, vatandaşlar da çalışmadan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Kandilli Belediyesi, ulaşım altyapısını geliştirmeye yönelik çalışmalarına devam edeceğini belirtti.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.