1. Haberler
  2. Gündem
  3. VALİLİKTEN UYARI GELDİ: TRAFİĞE ÇIKMAYIN!

VALİLİKTEN UYARI GELDİ: TRAFİĞE ÇIKMAYIN!

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Zonguldak Valisi Hacıbektaşoğlu bugünden itibaren etkili olması beklenen yoğun kar yağışı nedeniyle özellikle sürücülerin trafiğe çıkmamaları konusunda uyarıda bulundu.
Zonguldak Valiliği’nde kötü hava şartları ile ilgili yapılan açıklama şöyle: “Batı Karadeniz’de görülecek kar yağışlarının (Yarın) öğle saatlerinden sonra ve Perşembe öğleye kadar ilimizde de yer yer kuvvetli (5-15 cm) olması beklendiğinden; başta buzlanma ve don olayına bağlı ulaşımda aksamalar ve tipi gibi olumsuzluklara karşı dikkatli olunması gerekmektedir

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.