1. Haberler
  2. Gündem
  3. PERDAHCIOĞLU, ALAPLI’YA SELAMLARINI GÖNDERDİ

PERDAHCIOĞLU, ALAPLI’YA SELAMLARINI GÖNDERDİ

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Alaplı Sosyal Güvenlik Güvenlik (SGK) Önceki Müdürü, Akçakoca SGK Müdürü Muzaffer Perdahcıoğlu eski sağlığına kavuşuyor.
Perdahcıoğlu’nu tedavi gördüğü Bolu İzzet Baysal Araştırma Hastanesinde Alaplı TSO Başkanı Selçuk Oktay, TSO Meclis Başkanı Nedim Kaplancan ve TSO Genel Sekreteri Taner Arslan ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti.
Perdahcıoğlu ziyarette tedavi gördüğü süre içerisinde kendisi yalnız bırakmayan tüm sevenlerine ve dostlarına teşekkür ederek, “Kısa süre önce beynime bir pırtı attı. Doktorlarımız sayesinde bu süreci en kısa sürede atlattık. Şimdi iyiye gidiyorum. Herkese ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum.” dedi.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.